czwartek, 28 maja 2020

A teraz na bogato !

No tu już poszalałam 😃 Ciągle coś dodawałam i dodawałam, aż w końcu brakło miejsca 😃
No dobrze, ale już bez żartów - bardzo jestem dumna z drzwi - z tektury, postarzanych warstwowo z pękającą pastą i bitumenem. I z tego, że się tak ładnie otwierają i z klamek własnoręcznie zrobionych i że drzwi tak staro wyglądają. Pod bukietem jest ściana z cegieł 😂, został jej kawałek w prawym dolnym rogu, a byłam dumna z siebie, że mi ładnie wyszła. No cóż! Tak się kończy dokładanie coraz to nowych przydasi 😀

Pracę zgłaszam na wyzwania Miszmasz Papierowy oraz  Świat Pasji

I foteczki










https://blogkreatywny.pl/wyzwanie-23-w-ogrodzie-duszy/

https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2020/05/wyzwanie

 

12 komentarzy:

  1. Mnie to dużo wcale nie przeszkadza - jest pięknie =)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się dzieje! Piękne przejście do tajemniczego, magicznego ogrodu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam,
    Aga, Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji. Śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca! Piękne warstwy ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świat Pasji

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy tajemniczy ogród z wspaniałymi drzwiami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świata Pasji:) Pozdrawiam, Patrycja  

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostrzegam tu mnóstwo ciekawych detali i wszystko zgrabnie zestawione w całość. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie!Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie! Tak romantycznie i tajemniczo :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu "Miszmasz Papierowy" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń